movement

movement

Individuálny tréning

Poskytujeme exkluzivitu, pri ktorej sa Vám tréner venuje maximálnu pozornosť a dohľad.

Viac
Sila, rýchlosť, vytrvalosť, mobilita, stabilita a všetky deriváty. Naberanie svalovej hmoty, redukčné tréningy.

Tréningy na všetky kondičné schopnosti

Sila, rýchlosť, vytrvalosť, mobilita, stabilita a všetky deriváty. Naberanie svalovej hmoty, redukčné tréningy.
Určené pre ľudí po operačných zákrokoch pohybového aparátu, či po úrazových stavoch

Rehabilitačné tréningy po operácii

Určené pre ľudí po operačných zákrokoch pohybového aparátu, či po úrazových stavoch
Určený pre ľudí trpiacich obmedzením či bolesťami pohybového aparátu

Fyziotréning

Určený pre ľudí trpiacich obmedzením či bolesťami pohybového aparátu
Zamerané na odstraňovanie disbalancií, alebo jednostranného zaťaženia

Kompenzačné tréningy

Zamerané na odstraňovanie disbalancií, alebo jednostranného zaťaženia
divider-w1160-2

Skupinové tréningy

Nevyhovuje Vám cvičiť sám? Ponúkame Vám možnosť skupinových tréningov rôzneho zamerania v počte osôb 2-6. V rámci skupinových tréningov dbáme na zachovanie profesionálnej kvality, odbornosti a prístupu trénera, rovnako ako na správne prevedenie techniky cvičení..

skupinovy_trening

Ponúkame skupinové tréningy rôznych zameraní a stupňov náročnosti:

Mobilita

hodina zameraná na funkčný rozsah pohybov v kĺboch a optimalizáciu svalového napätia.

hodina zameraná na funkčný rozsah pohybov v kĺboch a optimalizáciu svalového napätia.

Wall movement

hodina založená na pohyboch s vlastným telom s využitím steny

hodina založená na pohyboch s vlastným telom s využitím steny

Atletický tréning

zameraný na techniku behu, atletické pohyby a drily, zmeny smeru, brzdenie prekážky, skoky

zameraný na techniku behu, atletické pohyby a drily, zmeny smeru, brzdenie prekážky, skoky

Funkčný tréning

tréning vhodný pre všetkých. Jedna sa o spojenie funkčnosti pohybu, sily, kondície a zábavy.

tréning vhodný pre všetkých. Jedna sa o spojenie funkčnosti pohybu, sily, kondície a zábavy.

Kondičný tréning

zameraný na správne technické prevedenie a rozvoj kondičného (kardiovaskulárneho) systému.

zameraný na správne technické prevedenie a rozvoj kondičného (kardiovaskulárneho) systému.

Hypertrofický trening

túžite po ,,veľkých” svaloch? Potom je táto hodina práve pre Vás. Správne techniky a metódy, s ktorými sa stretnete pomôžu svalom zdravo rásť.

túžite po ,,veľkých” svaloch? Potom je táto hodina práve pre Vás. Správne techniky a metódy, s ktorými sa stretnete pomôžu svalom zdravo rásť.

Silový tréning

smerovaný k nárast svalovej sily pri cvičení zaťažovaním väčšími hmotnosťami.

smerovaný k nárast svalovej sily pri cvičení zaťažovaním väčšími hmotnosťami.

Power tréning

zameraný na zvýšenie svalového výkonu. Pokiaľ potrebujete byť rýchlejší, mať vyšší výskok, hádzať ďalej, explozívny tréning je vhodný práve pre Vás.